inspo

Jeg har været på arbejde de sidste dage næsten 24/7 føler jeg, jeg kommer hjem kl. 23 og er ude af døren igen lidt over 7 om morgenen. Udover det (sidespring) har jeg besluttet ikke både at køre tumblr og bloggen, så nu samler jeg det hele igen her.. Elsker nemlig selv at læse blogs hvor det en blanding – så det håber jeg også er okay med jer? Og hey – var der andre der så For Lækker Til Love i aftes – man kan sige hvad man vil men underholdning er det altså og Gustav og hans Burberry er da virkelig morsomt.. så respekt for hans fuck janteloven attitude herfra..

Skriv et svar

