Moroccanoil Oil Treatment

her kommer lige et lille skønhedstip.

Jeg har forgudet denne hår-olie lige siden jeg blev præsenteret for den i Australien, jeg købte sågår en KÆMPE flaske med hjem, da jeg simpelthen ikke kan undvære den! Jeg er normalt slet ikke til alle de olie der fåes til håret, de minder alt for meget om en rigtig slags olie, og håret ser bare generelt mere fedtet og beskidt ud, end sundt og glansfuldt.. Den her derimod gør mit hår helt fantastisk blødt og skinnede og hjælper utroligt meget på tørre spidser efter fx. glattejern, fyntørre og udtørring efter solens stråler..Nu fik jeg da lige skrevet en hel roman – men pointen er at jeg rent faktisk så den hos en dansk frisør – så det er rent faktisk muligt at købe den i Danmark :-) Jeg var lige inde og høre prisen som kom op på 299 for en stor flaske.. Dog er den drøj i brug og bestemt prisen værd etter min mening!

Skriv et svar

