back on track

Nu jeg tilbage – og hjemme i danmark igen! Har haft den mest ubeskrivelige rejse som vil kræve flere tusinde ord at beskrive. Det var hårdt at give afkald på alt jeg havde opbygget i Australien, men noget siger mig dog heldigvis, at det ikke er sidste gang jeg kommer der.. Og som et plaster på såret er der da intet som at komme tilbage til et københavn der summer af sommer, fest og farver..

Igår var jeg til Cheap Monday Store Backyard Session inde i byen, fed musik, god stemning og ægte alternative københavner-typer, lægger lidt billeder op senere.

pics: http://wild-wasted-youth.tumblr.com/

2 responses to “back on track

  1. Velkommen hjem! :) Og ja, nu er det næsten sommer hér igen!

Skriv et svar

