surisurisuri

Allerfoerst opdagede jeg den brune fra www.nelly.com, og blev liiidt hug, saa om der ikke er kommet en ny model nu i nude, og den er jeg jo selvfoelgelig ogsaa hug paa..

 Men saa opdagede jeg hvor fint de sorte er paa Stephanie fra www.anywho.dk, og nu jeg helt rundforvirret hvilke par det skal vaere.. Nu har jeg jo ikke helt kridhvide staenger naar jeg kommer hjem, saa den brune eller nude ville jo vaere et udemaerket bud. Den sorte er ogsaa bare saa anvendelig. KRISEEE.. hjaelp mig ??

xx C

4 responses to “surisurisuri

  1. Dorthe Louise

    Jeg synes du skal vælge de sorte. Dem bliver du sikkert mest glad for i længden :)

  2. Fik du nogensinde købt dem? :)

    Rigtig fin blog. Jeg har sat jer på min blogroll :)

    Jeg glæder mig til at følge bloggen fremover.

Skriv et svar

