a bit of my life

SAY CHEEEESE.. Hej mine soede laesere, haaber i har det godt og ikke fryser for meget – foraaret skulle gerne vaere paa vej (undskyld for de dersens “aa” “ae” men min computer har faaet virus)  saa er noedsaget til at bruge “foraeldrenes”.. anyway.. Jeg har det rigtig rigtig rigtig godt, jeg har det faktisk saa godt at jeg ikke vil hjem.. MEN men det skal jeg jo, det kan jeg nok ikke komme udenom, selvom jeg leger lidt med tanken om at blive.. Ej det bliver godt at komme hjem til familie og venner og jeg har en masse gode ting der venter mig i den naere fremtid i DK, saa det jo ikke saa tosset igen.

Oeverste billede er taget i loerdags hvor jeg endnu engang drog til surfers med pigerne for at surfe, hygge og feste.. Hvad vi dog ikke havde forudset var at det blaeste/stormede helt absurd, saa no surfing til os..  det resulterede dog i vi kunne drikke os rigtig sjove og sidde paa terassen og nyde saadan en smuk udsigt..

Jeg har faaet de skoenneste veninder og venner og har moedt saa mange fantastiske mennesker..jeg ville ALDRIG havde vaeret den her rejse foruden. Desvaerre loeber den snart mod enden og om praecis 1 uge kommer min dejlige familie ned og besoeger mig, det bliver fantastisk men betyder ogsaa 1 ting, saa det snart hjemad igen :(((

Der er ikke lige den store sammenhaeng og mening i de sidste billeder, men jeg har simpelthen saa mange og det er nok lige en anelse for kedeligt for jer at skulle se dem allesammen, saa det blev til lidt forskelligt.. ovenstaaende er fra “vans off the wall” paa bondi beach i sydney..Det en af de gode ting ved mine foraeldre snart kommer, saa skal jeg nemlig et smut til bondi igen.. Elsker den strand.. Selve Sydney sagde mig faktisk ikke noget og jeg syntes operahuset var graat og slet ikke ligesaa paent som paa billederne.. Men det en anden historie haha..

xx

2 responses to “a bit of my life

  1. Ååhj hvor ser det dog lækkert ud! Du må gerne sende lidt sol og sommer herhjem af. Kunne være skønt. :)

    Vh. Cæcilie Sofie
    http://www.somethingsalt.blogspot.com

Skriv et svar

