miss yoooou

Nu der snart ikke lang tid til jeg kommer hjem. Sætter mine fødder på dansk jord i københavn den 29 april. Det jo lige om hjørnet?? Har mega stress over alle de ting jeg vil se inden jeg rejser.. har lagt 3 billeder op fra den seneste uge. Surfcamp og roundtrip i Sydney.. Er tilbage i Brissy igen nu, heldigvis kommer jeg til bondi beach igen i april, det sted kunne jeg godt bo, ha !

Surfcamp i Seal Rocks, 3 timers kørsel fra Sydney

Operahuset – sydney

Bare en lille update.. Jeg håber i allesammen har det dejligt og overlever sneen? Hvad sker der for at det er begyndt at sne i DK igen??

xo C

5 responses to “miss yoooou

  1. Dejligt med strandbilleder når vi, som du ved har sne i DK – det er bare ÆV! :(

  2. Ja lyder til det aldrig stopper i lille DK.. Håber det bliver godt snart :)

  3. Aj hvor er du bare heldig at være i australien lige nu! ser ud til at du har det fedt!
    kan du godt ligge nogle billeder ind af dit kamera ? fordi at ligesom du er på jagt efter røde vans så er jeg på jagt efter et spejl reflex kamera. min veninde har også et 1000d men dit ser ud til at tage bedre billeder??
    :) håber at du kan være mig en hjælp!
    knus og nyd australien så længe det vare!

    • Mig(: : Ja her er helt fantastisk.. elsker det!! Grunden til du nok er blevet lidt forvirret ang. billedkvalieten er nok at lige disse billeder er taget med et Gopro HD hero kamera, så de er ikke med mit 1000D.. Og der er en masse forskellige indstillinger hos 1000D kameraet as well, så det kan sagtens være det du mener.. men tror ikke mit tager bedre billeder, desværre haha :)

Skriv et svar

