kortene på bordet

Jeg ved ikke helt rigtigt hvordan jeg skal starte det her indlæg, fordi inderst inde er jeg er selv lidt forvirret omkring hvad jeg allerhelst vil, og hvad der er det bedste. Da jeg besluttede mig for at rejse til Australien tog jeg det som en selvfølge, at bloggen ville kunne eksistere hundrede procent som den gjorde i Danmark. Med dagens outfitbilleder, inspiration, tøj og mode og det lille twist der gør bloggen personlig og til min egen – der mener jeg selvfølgelig al det der om mig og mit skøre liv. Nu – efter snart 4 måneder, sidder jeg med lidt af en suk-mærkelig følelse! Bloggen fungerer ikke som jeg gerne ville have den gør. Den er mit hjertebarn, og jeg vil ikke lave noget halvt. Det stresser mig, at jeg kan se at der hver dag er folk der klikker ind på siden – med forventning til et nyt indlæg – men må lukke ned -fordi det det samme indlæg som for 4 dage siden!! Det er ikke sådan det skal være, og jeg ville ønske at jeg kunne poste 1-2 indlæg hver dag, som jeg gjorde i sommers, men det kan jeg ikke! Jeg har stortset hele tiden noget mellem ørerne hernede – og når jeg logger på min computer er det for hurtigt at svare mails og tjekke fb.. Jeg kan ikke bruge flere timer på indlæg..Derfor.. har jeg valgt at stoppe for en stund.. Dog vil jeg ikke droppe bloggen – hey – i kan godt glemme at fjerne mig fra bloglovin’ – i’ll be back!! Jeg  glæder mig til at gå en god tid i møde når jeg kommer hjem, og komme i dialog med alle mine søde læsere igen.. Love og solstråler C ( som skal til Byron Bay og surfe imorgen – yeaaa) 

for det hele ikke skal blive én laaaaaaaaang kedelig smørre, har jeg fundet lidt forskellige billeder frem fra her og der.. ;)

når dét så er sagt..så KAN det måske godt være, kun MÅSKE, godt ske, at der kommer lidt hej – jeg- kan- ikke- undvære -det- indlæg dumpende i ny og næ.. Men ville bare fortælle, at fra nu af, skal i ikke forvente den store opdatering (men det gjorde i sgu nok alligevel ikke efterhånden haha)

3 responses to “kortene på bordet

  1. Jeg sletter dig ikke fra Bloglovin’ ;) Håber du får taget en masse skønne billederne dernede du så kan dele når du kommer hjem :)

  2. åh det jeg glad for at høre, hehe tak.. ;) Og ja, det nok ikke helt usandsynligt..

  3. Det er da fuldt forståeligt, og jeg er her også stadig, når du kommer hjem :-)

Skriv et svar

