New Zealand

Jeg fik taget rigtig mange billeder på min korte tur til NZ, det er virkelig svært at lade kameraet ligge i tasken, da der stortset hele tiden er noget nyt spændende og flot at fotografere. Men her har i et lille udsnit – jeg har også lidt billeder fra min jul og nytår liggende – som var MEGET anderledes en hvad jeg vant til fra Danmark af ! Lige nu ligger jeg i min seng under dynen og er helt igennem træt, så det er med meget små søvnige øjne jeg skriver disse linjer inden jeg langsomt vil sige hej til Ole Lukøje..Jeg har som sagt været til Sunset Sounds som er en 2 dags musikfestival. Og hvis man ser bort fra den SUBTROPISKE F*** REGN der bare ikke ville stoppe, så var det rigtig fedt..  

NU

sove

xoxo

One response to “New Zealand

  1. WOW hvor smukt! Håber en dag selv at kunne opleve New Zealand :)

Skriv et svar

