et par outfits fra NZ + nyt hår

Endelig hjemme i Brisbane igen og nettet virker nu. At være uden net er hårdere end jeg troede. Og det virkelig hårdt juleaften og nytårsaften.. Men nok om det! Selvom jeg ikke har kunne blogge har jeg alligevel taget et par billeder, som jeg kan vise jer nu – og så fik jeg forresten farvet mit hår nytårsdag.. Desværre blev det ikke som jeg havde regnet med, og ved ikke helt hvad jeg skal stille op nu..

sort skirt – loose gammel cola tee og raybans. Sådan så 1 januars outfit ud.

Nytårsaften.. Med sort maxidress, og knitgrøn vest + mexicaner briller.. Nytårstemaet var nemlig “mexicaner” – det ikke ligefrem fordi jeg har levet mig 100 %  ind i temaet – men det lægger mig lidt fjernt at skulle iføre sig et grimt kostume på nytårsaften.

En kjole jeg købte på udsalg – til ingen penge og med et fint snit, egner den sig rigtig godt til de kommende sommeraftener.

På onsdag og torsdag tager jeg til Sunset sounds festival i Brisbane Botanic Garden med 2 veninder. jubiii, kan ikke vente.. Udover det har jeg utrolig mange virkelig virkelig flotte NZ -billeder af strande, natur .. og jeg kunne blive ved.. tænker de vil poppe op de næste par dage..

5 responses to “et par outfits fra NZ + nyt hår

  1. vil lige rose dit hår. kan ikke forstå du er så forvirret omkring det.
    det ser godt ud!! og ja, kunne godt forstille mig at det er hårdt ikke at være hjemme i de tider. men det er jo os fedt at prøve noget andet :)

  2. Jeg glæder mig til at se dine NZ-billeder!! :-) Dit hår ser super godt ud!
    Kh

  3. mia: Mange tak – men desværre gør det sig meget bedre på billederne – det endte med jeg fik det ordnet igen, så nu det på vej mod det jeg godt vil have ;-) Og ja, det er en kæmpe oplevelse, og det går også bedre igen :)

    mette: Tak !! Og har lige lagt lidt op ;)

  4. Jeg bliver nødt til at høre hvilket mærke din kjole er? :)
    Det er lige sådan en jeg mangler!

Skriv et svar

