bye OZ – hello NZ

Er i helt vimmer jeg er en bad-blogger for tiden!
Og nu står det sådan til, at jeg skal til New Zealand og holde jul og nytår, og jeg har vitterligt ingen ide hvorvidt jeg kan komme på nettet eller ej, så derfor lige en midlertidig farvel-hilsen for en lille stund. Er tilbage 2. januar – i det NYE og helt anderledes speciale kolosalt gode år der venter os.

Her har i lige et billede fra Jil Sander ss11 – jeg er in love. Hvidt på hvidt er det nye til sommer. Og de læber, OH MY GOOSHH, som de siger her. Rigtig god jul søde og dejlige læsere. Vi ses meget snart. Og så da også lige lufte en nyhed.. at når jeg kommer hjem fra OZ – kommer der helt nye boller på suppen her på bloggen.

Skriv et svar

