bil-uheld!!

ork ja..mens i har sovet trygt i jeres seng i nat, skete der noget frygteligt her. Jeg var på vej hjem fra fitness og det havde regnet rigtig meget timerne forinden. Kun 500 m fra huset i et sving, rammer en af hjulene den hvide skille-linie og hjulene begynder at ryste og svinge fra side til side. Jeg ender ovre i den anden vejbane og i forsøg på at komme tilbage og dreje rettet skrider bilen helt rundt og får roteret 2 gange og ender i grøften. Ej det var såå forfærdeligt og har vitterligt ikke prøvet noget lignende. Men der sad jeg så – helt uskadt med græsstrå lige meget hvor jeg kiggede hen og en tændt bil med vinduesviskerne for fuld drøn. Måtte gå ud i passengersiden. I starten var jeg slet ikke mærket af det, men lige pludselig, da naboen kom løbende ud og spurgte om alt var okay og om der var andre i bilen, kunne jeg så småt mærke hvordan mine hænder begyndte at ryste. Det var heldigvis kun mig og intet skete, men TÆNK hvad der kunne være sket. Den søde dame kørte mig op til familien og vi ringede efter en der kunne hive bilen op. Jeg kunne ikke tænke på andet end hvad jeg dog skulle sige til familien og hvad de ville sige !! Jeg havde heldigvis ikke noget at være bekymret om, de var rigtig søde – og  vi fik da også lige kørt ned for at tage et billede..

kønt ser det ikke ud. Og rent faktisk skrev jeg det her indlæg igår da det skete, men fik af en eller anden årsag aldrig udgivet det – nu kan jeg så lige tilføje, at det bestemt stadigvæk sidder i kroppen, selvom jeg ellers følte jeg gik okay let hen over det, men slet ikke!! Da jeg skulle ud og køre idag, dog i en anden bil, var så virkelig væmmeligt. Kunne slet ikke få mig selv til at køre mere end 40 km i timen, og frygten for at hjulene lige pludselig ville sætte ud, og bilen snurre var der konstant. Det føltes som om at jeg var ved at skride ud ved hvert lille sving. puha – det ikke sjovt sådan noget.. man må vel bare lige så stille komme igang igen..

xoxo

6 responses to “bil-uheld!!

  1. Det lyder frygteligt og er ked af den oplevelse på dine vegne.
    Jeg har desværre været ude for noget lignende for nogle år siden dog mere omfattende, da der her også var fysiske skader – men det jeg vil med det er at give et godt råd med på vejen.
    Nemlig at du nu skal fokusere på at komme ud og køre rigtig meget nu sådan at frygten ikke kommer til at sidde i dig.
    Der vil altid i ny og næ komme en situation hvor ulykken vil præge din kørsel i forhold til at du vil tænke på den og på den måde tage evt. Forholderegler, men at du ikke får frygt for selve det at køre hænger i den grad sammen med om du dæmrer ned for frygten så hurtigt efter.
    Bare en personligt råd og et råd jeg fik fra professionelle da jeg selv var ude for dette

    //Trine

  2. Godt der ikke skete dig noget! :-)

  3. Puha sikke en grim oplevelse, godt der ikke sket dig noget! Det er da ellers noget af en rutsjetur bilen har taget!

  4. NEJ HVIR SYGT!!! eij hvor godt der ikke skete dig noget!!! puh ha.. eij for søren!!! det ser ret voldsomt ud!!!

  5. hvor i søde allesammen.. Tak!! og jeg er også meget glad for der var en der holdte en hånd over mig da det skete. Det skræmmende når man begynder at tænke over hvad der kunne være sket.
    Trine: Dejligt du lige giver dig tid til at skrive din historie, det altid rart at høre om andre der ved hvad man snakker om. Og du har helt ret! Jeg må bare ligeså stille ud på vejen og overvinde frygten. Og jeg bliver nødt til at tage bilen for at komme nogle steder, så er lidt tvunget (heldigvis hvis man kan sige det)

    Love C

  6. Puha – Det lyder (og ser) godt nok væmmeligt ud! Jeg er ked af at du skulle have den oplevelse! Men jeg er glad for at du ikke kom noget til!
    :)

Skriv et svar

