need to stop sho(e)pping

for pokker da også. Alle de her 4 sko røg med hjem her sidste uge. Dog var 3 af dem på udsalg og  jeg sparede derfor en god sjat, min anden gode begrundelse overfor mig selv er: Man har brug for stiletter, og havde INGEN stiletter  med hjemmefra, ( fik kun taget 3 wedges med – flot)så blev jo lidt nød til at have nogle, og når jeg nu skal være lidt fin på arbejdet har jeg brug for nogle nye ballerina + det jo er varmt, så skulle også have nogle med luft til fusserne. Yes.. undskyldninger er der nok af. Men elsker dem allesammen og de skal nok blive brugt!

En helt anden ting. Tror jeg er 5 indlæg bagud. Ihhhhh.. Har dem allesammen i hovedet + billeder der venter bare på at blive udgivet. Grunden må være at jeg var i Surfers paradise og byron bay hele weekenden med pigerne  jeg har mødt hernede. Og vi havde det alt alt for sjovt, det resulterer i at jeg stadig idag (TIRSDAG) kan mærke en smule tømmermænd i kroppen. Derfor kommer de nok lidt dumpende – men fortvivl ikke ..de kommer!!  Har lige taget de lækreste billeder af aftensmaden. Glæd jer

Love C

2 responses to “need to stop sho(e)pping

  1. åhhh urte :D nice.. :P det ser godt ud !!! og glæder mig til nye indlæg!!! :D tjekker hver dag !! miss you <3

  2. mussiiii.. ja ikk? haha..
    Lyder godt – håber alt går godt! miss you 2!!

Skriv et svar

