New Farm Park

Idag har jeg været i biffen og se den nye Jackass. Var lidt i tvivl om hvad jeg ville syntes om den! men hold da op den er sjov – grinte hele tiden! Og skal helt klart se den igen. Der er dog også nogle ækle klamme ting, hvor jeg måtte holde mig for øjnene. MEN.. alt i alt – elsker den!! Den anden dag tog jeg den mindste dreng med til New Farm Park for at spise frokost og han kunne lege på en kæmpe legeplads, ud over det er parken super smuk og der er næsten blomster og græs så langt øjet rækker.

Skriv et svar

