dagens

hmm… når vejret er godt og det er varmt, så er det ikke ligefrem det vilde outfit man trækker i, men derimod nogle komfortabelt. Som det her.

shorts: FAA h&m Top: Topshop

3 responses to “dagens

  1. misunder så meget shorts og top når det er minus 10(!!!) grader herhjemme! :(

  2. Det er da hyggeligt med sneen herhjemme, men kommer sg* til at savne varmen når jeg ser dig i sådan et outfit! ;)

  3. Haha jeg kunne nu godt tænke mig at pakke mig lidt ind nogle gange.. Men skal nu heller ikke brokke migtror jeg ;)

Skriv et svar

