her den anden dag.

Dagen hvor helvede brød løs imens jeg kørte i bil inde i byen. Dog endte jeg til sidst på min destination nemlig south bank. Som i kan se, er solen ikke til at få øje på. Men syntes nu det et meget smukt sted alligevel.

første billede tog jeg inden jeg nåede South bank, jeg havde kørt og kørt rundt, og havde brug for en lille break for at få styr på gps (som stadig ikk virkede) – så holdte ind til siden og nød denne smukke udsigt inden jeg kørte videre i helvedes gab. Den næstestørste bygning er forresten den jeg arbejder i.

endelig.

mmmh.. bananbrød og yogurt med muesli.

Cricket watching. Med strandstole og det hele – den sport har vist aldrig sagt danskerne så meget..og heller ikke mig.

2 responses to “her den anden dag.

  1. Nu gav du mig altså lige lyst til at bage bananbrød! ;)

Skriv et svar

