død over gps oplader

ej maaan.. sikke en dag! er næsten lige kommet ind af døren, og bliver nødt til at komme af med mine frustationer på en eller anden måde. Så nu får i lige lov at høre hvilken forfærdelig dag jeg har haft! Den startede godt, vågnede ved solen skinnede og alt var trygt og rart. Jeg havde taget en fri-dag fra kontorarbejdet i byen, og havde som plan at tage til South bank og spise frokost og måske bade og bare dase. Jeg havde 2 muligheder for at komme derhen:

1. Toget = dårligt: fryse fordi aircondition er alt for kold i forhold til udenfor + kedeligt + lang tid. godt = du skal ikke bruge hjernen og stationen er lige ud fra south bank = % parkering

2. Bil = det gode: Hurtigere fremme + “sjovt” + høj musik. Dårligt: brug hovedet, koncentration + find parkeringsplads

Jeg vælger selvfølgelig bilen, fordi jeg havde jo gps med, så det burde jo ikke være så svært, og så kunne jeg være mere tid i solen fordi jeg ville komme hurtigere frem. Det viser sig at der slet ikke er nogen sol, der er efterhånden kommet så mange skyer at man ikke engang kan se en skygge. Og så finder jeg så ud af, at gps-opladeren ikke virker i bilen, hvilket resulterer i at jeg allerede efter 15 min kørsel er mega  frustereret og knokler for at læse skiltene for at komme ind til byen. Jeg ender på en fucking highway helt modsat hvor jeg oprigtigt skulle hen, når heldigvis lige i sidste øjeblik at dreje af ved et exit. Derfra skal jeg så guides tilbage til byen af byggemand. Anyhow jeg finder South Bank og fandt selvfølgelig ikke gratis parkering så endte med at skulle betale. DOH! Vejen hjem regnede jeg ikke med vil blive noget problem men se dér kunne jeg godt tro om igen!!!! Gud nej et helvede, kørte rundt i en trafikeret kæmpeby – i en bil jeg ikke var vant til og i modsatte side og og og.. jeg holdte dog modet oppe den første time – og var syntes hvis jeg skal sige det selv jeg var ret god. Holdte ind til siden og fik spurgt folk om vej, men de sagde alle noget forskelligt og da jeg endelig satte mig ind i bilen, kunne jeg jo ikke huske alle gadenavnene og hvornår jeg skulle dreje til højre og ikke skulle.  og så for det ikke skulle være løgn blinkede bilen for INGEN BENZIN argggh.. endte ud i hysterisk ynkleflip og gik i stå 3 gange på stejl stejl bakke. Efter at have snakket 10 min. med flink pizzamand og efter lang samtale med min hostfar får han mig guidet rigtigt hjem. Fatter ikke hvordan jeg rent faktisk kom hjem – men nu jeg “hjemme” og aldrig har det føltes så godt.

Så derfor et lille råd på vejen: KØR ALDRIG ALENE UD OG UDFORSK VERDENEN UDEN GPS ELLER HVIS DU INGEN STEDSSANS HAR + HAR EN ANELSE TENDENS TIL HYSTERIFLIP

xoxo

2 responses to “død over gps oplader

  1. lyder virkelig som en af de dage hvor en tudetur bare er nødvendigt!!!
    nu er jeg rigtig træls, men fed oplevelse om nogle år når du ser tilbage ;)

  2. Haha ja præcis!! Tro mig jeg stortudede også ;)

Skriv et svar

