madmadmad

mmmh nam nam… det lang tid siden jeg har postet mad-indlæg, så her får i lige et billede af min aftensmad. Wendy er en fantastisk kok, og det er alt sammen spækket med sunde og gode råvarer. Jeg er ikke helt med på hvordan det hele er lavet, men hvis i vil vide det må i lige skrive, så skal jeg nok finde ud af det. Men overordnet: kyllingespyd med peberfrugter, små bulgur med mynteblade, rosinagtig halløj, pandebrændte mandelflager, tomat og meget mere lækkert fra haven og den bedste dressing. Ud over det, er der en salat med en slags søde kartofler (ny yndlingsmad – har aldrig smagt dem i dk) og babypumpkin ristet i ovnen.

Som i nok kan læse jer til, er jeg ikke den store gourmet-madmor, det lidt som om, at mit mad-ordforråd ikke rigtigt er der??

Skriv et svar

