julefest

Lørdag var dagen hvor den store julefest for firmaet blev afholdt. Den blev holdt hos os, og fredag aften og hele lørdag morgen stod på pytning og  klargøring.

Alle gæsterne/folk fra firmaet ankom lørdag eftermiddag med en stor bus. Der var det lækreste seafood – hvis man er til det – jeg er ikke! En kæmpe truckvogn fyldt op med champagne, hvidvin og øl, (yeees) og der var forresten også kæmpe gris (sådan en på en pind der kører rundt om ilden) massagedame og spåkone. De to piger er fra Gold Coast ogs au pairs og de kom og sov hos mig, de er noget så søde, og er så glad for at fundet nogle som ikke er så kedelige.. vi havde det forfærdeligt sjovt og endte med at blive virkelig fulde.

Her er lidt shoots fra dagen og aftenen. Beklager at det der med “dagens” er gået lidt af mode.. håber i kan nøjes med det her.

og nu til fuldebillederne taget med mit lille “lommekamera”

 

haha – det sidste billede er af verdens sødeste ven jeg mødte på en bar, han var uberbøsse og er du gal han var sej, han havde valgt at tage en pink hawaii-blomsterhalskædeduttelut på. Og så gik han og rettede på mit hår og sørgede for jeg så godt ud – gid jeg stødte på nogle flere noget oftere.

Skriv et svar

