pakke fra dk

okay, nu jeg tilbage igen. Tiden går bare alt for hurtigt og så har jeg været uden internet nogle dage igen, så derfor ingen blogging.

Her er lidt billeder fra ugen. Mandag modtog jeg pakke fra Danmark. Gud hvor var det godt, lige pludselig var man ikke længere så langt væk..

Og udover at indeholde sødt brev , bluse og verdens smukkest bh fra Victorias  secret, var der dansk guffeluf sendt med! mmh, bogstaver og pinnochio-kugler!

Til allersidst får i lige et surt opstød med på vejen – haha,  jeg har nemlig fundet ud af, at det ikke er alle australier der er lige søde – se lige hvilket besked der sad i min bilrude da jeg kom hjem fra arbejde! Og jeg blev sådan helt forskrækket og skyndte mig at tjekke hvor slemt det var, og heeelt seriøøøst.. Vi snakker  MAX 10 cm for meget til den ene side, og det ville kun være hvis den anden bil også havde gjort det samme han ikke ville kunne komme ind på pladsen.. Hmm… Nu jeg herre nervøs for at parkere der igen – tænk hvis han er psykopat :D Men sjovt var det nu alligevel, tænk han giver sig tid til at skrive den.. sådan noget har jeg sgu aldrig forstået..

8 responses to “pakke fra dk

  1. Lækkert med slik hele vejen fra Danmark!

    Og mht. den seddel, der er vist en der havde fået det forkerte ben ud af sengen den morgen – jeg forstår ikke nogen mennesker lader sig p*sse så meget af pga. sådan noget!

  2. Ja, man undres! Det er vist det man kalder en mavesur mand (hvorfor jeg tror det er en mand, ved jeg ikke?)
    Parkér du bare der igen, uden at tænke på sådan en gnavpot – måske mens du tygger på en ABC lakrids? Skønt med sådan en pakke hjemmefra! : )

  3. HAHA fuck en abe der sætter sådan en seddel troede det var en joke til start! nej nej :S ja parker der igen !! ;)

    uhh lækkert med lidt dansk slik ;) lur mig, om der ikke kommer flere her i december ;) :P
    savner dig MØS <3

  4. Hej C.
    Jeg ELSKER din blog og tjekker den dagligt! Jeg overvejer selv at blive au pair, gennem Culturecare (Hvis du kender det?) Har du evt. nogle erfaringer eller grunde til, at du valgte selv at finde din familie? Jeg har både forældre, veninder og en kæreste der ikke ønsker at jeg skal tage væk et år? men er det det værd, hvis det virkelig er noget man gerne vil?? Jeg håber du vil komme med nogle flere indlæg og gerne oftere. Jeg håber du nyder Brisbane.

    Knus

  5. Guapizimo: Herre godt. Har virkelig savnet lakrids :D Og jeg har parkeret der lige siden faktisk…

    Philosfie:Haha nej ved heller ikke hvorfor jeg tror det en mand.. ;) Så kan de lærer det!

    Mille: Mega abe. For 2 dage siden kunne jeg se der sad endnu en sedl, så blev virkelig skrækslagen. Heldigvis var det bare en reklamesedl ;) haha

    Mette: Mange tak, det dejligt at høre :) Nej kender desværre ikke noget til culturecare, og jeg sad bare og søgte lidt på nettet og fandt min familie på enten greataupairs.com eller findaupair.com kan ikke huske. Men syntes det var lige så godt – det eneste minus, så at sige uden bureau, er du ikke kan få en ny familie lige med det samme hvis den er helt gal. Det var jeg dog næsten helt sikker på ikke vil ske, og er så glad for min familie :) Ja jeg havde det samme, men tænk på 1 ting. De er der stadig når du kommer hjem og føler virkelig tiden går hurtigt, og måske kan du indgrænse det til 6-7 mdr i stedet?? Et år føles som alt for lang tid :) Jeg skal gøre hvad jeg kan!
    Love C

  6. Tusind tak for dit lange svar! Det er dejligt du gider tage dig til at skrive om dine erfaringer. Jeg synes dog det kan være lidt uoverskueligt, at finde en familie selv, men din familie ser bare helt fantastisk ud! Der er jo SÅ mange muligheder, men jeg synes det er rigtig fedt, at du er taget til Australien i stedet for USA. Ved du om din familie ofte har au pairs? Hvis de leder efter en au pair til sommeren 2011, må du meget gerne skrive til mig :-)

    Dine indlæg får mig til at overveje det ekstra meget! Det ser ud som om du har det rigtig godt, i sær pga. af din dejlige familie.

    Knus

  7. Du behøver ikke takke :-) Selvfølgelig vil jeg gerne dele mine oplevelser.
    Jeg kan godt forstå det virker uoverskueligt at finde sin familie selv, men syntes det var en sjov process og du udveksler EN MASSE ting med familien, så du er HELT sikker på det er en familie som er som dig og har de samme interesser osv osv.. Jeg er lykkelig for min familie og det det var da også noget af en proces at finde den – men ALT tiden værd! Jeg rejser slut april, så jo de søger en til efter mig :-) Du må skrive hvis du vil have deres mail..

  8. Jeg vil give dig ret i at det helt sikkert er det hele værd, at bruge mange kræfter på at finde den perfekte familie. Jeg kan jo se, at det har ført dig langt! Du må meget gerne sende deres e-mail, hvis det ikke er for mærkeligt for dig? Jeg tænker bare, at det måske er rart for både dem og mig, hvis der ligesom en “connecting” mellem os. Jeg får dog først min hue på i juni, men det er vel et forsøg værd at sende en mail og lige fortælle hvem jeg er :-)
    – Selvfølgelig kun hvis det er OK for dig!

    Jeg har lige læst om jeres road-trip i næste uge. Det lyder bare SÅ fedt!
    Jeg håber i får en fantastisk tur.

    KH

Skriv et svar

