torsdags spam

Jeg har ikke så meget at sige idag faktisk. Jeg nyder det, og er begyndt at få en rigtig god hverdag op og køre. Jeg vil faktisk sige jeg elsker mit liv her. Jeg og nogle andre piger tager også snart på roadtrip til Byron Bay, Nimbi og Noosa. Jeg arbejder forsat inde i byen hver dag – undtagen de dage jeg selv vælger at holde en fridag. Og så har jeg selvfølgelig Sam hver dag om morgenen og om eftermidagen. Vi hygger os rigtig meget og det ham der står bag de fine billeder ;)

Dress: Portmans  Støvler: Miss Shop

close-up med den make-up jeg købte i Bodyshop. Er ganske tilfreds, den rammer fuldstændig min egen farve, og det ser naturligt ud.

Støvlerne købte jeg i forgårs. 30 % nedsat. De endte kun med at koste ca 200 danske kroner. Har ledt efter nogle så længe og selvom de ikke er hundrede procent efter mit hovede, er de 200 kr værdige! Det sidste billede får i lige med, fordi det er lidt sjovt. Tror jeg ville bukke mig ned og ae hunden lidt for hurtigt, så mine briller var ved at falde af, og billedet bliver taget lige i det jeg prøver at gribe dem. Man kan næsten fornemme på billedet hvor glad jeg er for mine nye briller – haha, ligner jeg råber “NOO” eller sådan noget!

3 responses to “torsdags spam

  1. synes helt klart de støvler er 200 kr værd!! hvor sødt han tager dine billeder. misunder bare ben og sommerkjoler…. det er sten sikkert!

  2. EIJ.. så sødt sæt virkelig!!! og ja vejret er bare så indbydende!!! det ser virkelig lækkert ud :P og DU ser så godt ud URTE-MUS <3 virkelig!! lyder fedt med alle planerne !! altså roadtrip osv :) :D

  3. OG de har hund uhh den ser sød ud :P hihihi

Skriv et svar

