wearing pyjamas??

Blazer: Stella McCartney for Target, Top Supre,Bukser Monki, Solbriller Ray Ban

“are you wearing your pyjamas??”  lolololollolzzzz.. Ja den kommentar fik jeg i morges af en af de mindre drenge ved skolebussen.  følte mig sgu en anelse dum, da jeg forklarede ham at jeg rent faktisk var på vej på arbejde.

Når men her har i mit pyjamas sæt, pleeeease lad vær at sig jeg ligner en der lige et stået op og har glemt at skifte tøj. haha

okay, kan måske godt se det lidt.. meget lidt. Men jakken hjælper altså på det!

One response to “wearing pyjamas??

  1. Jeg synes virkelig det er nogle cool bukser! og synes sættet er helt perfekt. Dejlig inspiration :)

Skriv et svar

