rayban + pladder

Vær’so’god. Et billede med mine nye raybaaans.

Jeg har haft en god dag. Jeg bliver virkelig glad når folk jeg ikke kender de er så flinke. Idag da jeg skulle have min sædvanlige Chai Latte bliver jeg mødt med et, “Busy day?” spørgsmål og et smilende  rart ansigt mens han laver min chai..og den rare tykke dreng som jeg virkelig er begyndt at holde af, kan stadig huske hvad jeg skal have. Burde begynde at spørge ind til hans dag også.  Det andet sted jeg handler ind bliver jeg også spurgt hvordan min dag har været indtil videre?? Hvad sker der for det.. Man bliver sådan helt overrasket og jeg får bare svaret “good, thanks”, og smiler sødt. Det vel det de forventer man svarer? Men kunne være sååå sjovt hvis jeg bare begyndte at fortælle en livshistorie. Det tror jeg at jeg må prøve i morgen!

Udover det var jeg også liiige inde i Bodyshop, skulle bare lige prøve en cream, men endte hjem med noget helt andet. Den sødeste pige kommer med det samme over og spørger om hun kan hjælpe mig, og inden jeg ved af det, sidder jeg i make-up stolen og hun er ved at give mig den helt store omgang med de lækreste produkter. Damen ved siden af begynder også at blande sig og de begynder at snakke om hvor flot farve jeg havde og hvilke smukke fregner jeg havde fået anskaffet mig, nøøj altså, blev helt smigret. Endte med at købe en make up pensel og en foundation. Og lovede hende at komme tilbage, hun fortalte at hvis jeg ville prøve nogle produkter ville hun hellere end gerne give mig dem på. Hun var skide god, og glemte helt at tage et billede bagefter. dumt.. GOD TIRSDAG sweet darlings

love C

2 responses to “rayban + pladder

  1. Ditte Mehner Kristiansen

    Ej hvor lyder det dejligt… Så kan dagene da KUN blive gode, når man møder så venlige mennesker. Fantastisk! :-)

  2. Ditte: Ja!!! Tro mig, nu hvor jeg endelig er ved at vænne mig til det hele, kan jeg virkelig nyde det og hverdagen bliver så meget bedre når folk bare er så hjælpsomme og søde !! :)

Skriv et svar

