julepynt?

nej ved i nu hvad.. Der er kommet julepynt i byen nu. Hvis der er noget jeg ikke er, så er det at være i julestemning. Kan slet ikke forstå vi er i november og at vi om lige straks rent faktisk rammer december måned. Her er ingenting der minder mig og julen eller det dertilhørende. Her er sol, varme, strand og is. Hmmm? Mon jeg overhovedet kommer i julestemning.. Er I i julestemning??

høhø, se nu der! Endnu lidt shopping. Fik brugt mit australske dankort for første gang i dag! Og det blev også brugt en del. Købte den sødeste playsuit og en sommerkjole på udsalg. Men de her er nu det mest interessante! Ordentlig billede må følge. Jeg har forresten formået at føle mig rigtig touristdum 2 gange idag. 1 gang: Kunne ikke finde ud af at hæve penge på mit nye dankort i automaten, så får flink bankmand til at komme hele vejen ud på gaden for at hjælpe,  alt imens han spørger hvorfor den ikke virker. Jeg forklarer ham, at den bare afviser når jeg vil hæve pengene, og at jeg havde trykket pinkoden rigtigt. Sjovt nok var der INGEN problemer da han prøvede og gjorde PRÆCIS det samme som ham.. Eller??

2 gang: Kan ikke aflytte mine telefonbeskeder på min telefonsvarer så gik ind i “Yes Optus” som er der jeg har mobilabonnement. Får forklaret fyren at jeg ikke kan aflytte mine beskeder, og kender i det – når man rent faktisk først begynder at sige problemet højt, så kan man godt høre hvor åndssvagt det lyder, og så finder man rent faktisk ud af hvad der er galt?? Sådan havde jeg det.. Det viste sig at jeg bare skulle låse tasteturet op.. Ej lidt svært at forklare. men følte mig som den dummeste blondine.. haha heldigvis tager de det allesammen med et smil og et grin ;) Nogle gange burde jeg måske lige prøve en gang eller 2 mere inden jeg spørger om hjælp! Anyways havde nok aldrig fundet ud af det hvis jeg ikke havde spurgt.. Nu vil jeg gå i seng, det har været en lang dag og er lige kommet hjem fra naboen og børnene jeg passede.

Love C

7 responses to “julepynt?

  1. Selv her i Island, hvor vi har haft sne og kulde på det seneste, er det en anelse tidligt med julemænd og nisser.

    Skal du egentlig holde jul down under?

  2. hej mus:))))))
    eij er i så julestemning :D her er også blevet pyntet op rundt omkring, og ja julen er så småt begyndt! + der er kommet alt det der juleguf i butikkerne!! MUMS!!
    men det er sørme nogle skønne billeder du viser <3 virkelig!! :)
    uhh og raybans billed!!! :P

    • Maria: Ja det burde altså først starte 1 december!! Jeps skal holde jul i New Zealand ;)

      Mille: Haha hvor du nice !!! ;) Det også bare noget andet når det koldt.. Hørte min første julesang i et center i dag, det hjalp dog en smule ;) Uhh juleguf. kunne godt spise en skumjulemand fra Netto haha… Ja er sååå glad for mine raybans billede SNART ;)!!

  3. Vil du ikke fortælle lidt om, hvordan din dag som au pair ser ud? Og om det er noget, du kan anbefale? :)

  4. Fedt JULETRÆ! ;-D
    Sådan ét må jeg have hjem i stuen!

    Hugs fra
    A Shopaholic is loose… ;0)
    http://ashopaholicisloose.blogspot.com
    “Drop by anytime…”

  5. Christine: undskyld det sene svar.. Men ville bare ikke skrive det forhastet.. Jeg er ved at lave et indlæg om en typisk dag – så det giver nok også lidt et billede af hvordan det er- men skriver også lige lidt her :) Altså mit liv som au pair er nok en smule atypisk har jeg fundet ud af. Mange af de au pairs jeg har mødt arbejder mellem 30-50 timer om ugen og er hjemme med ca 3 børn (puha) men sådan har jeg det ikke.. dog er mit indtryk at de stadig er meget glade for det. Jeg vil dog helt klart anbefale det, du lærer så meget og det en oplevelse for livet kan jeg sige allerede nu.. lav en RIGTIG god research med de forskellige familier du skriver med og sørg for de minder om dig og ikke kun ser dig som en hjælp men også vil give dig en oplevelse for livet! :-)

Skriv et svar

