my SUNday

Min søndag har stået i solen og strandens tegn. Vi tog til The Sunshine Coast som ligger ca 1½ time fra Brisbane. Der var tunge skyer på himlen og på vejen blev vi endda også mødt af regn. Men det skulle vise sig at skyerne ville os det bedste, som vi ankom, åbnede de sig omkring os. Og vi endte med en hel dag med bagende sol! Det var det hyggeligste og smukkeste sted, og selvom der ikke var så mange mennesker, var jeg stadig heldig at kunne blive underholdt af nogle surfer-gutter. (høhø)
Vi lejede en kajak og padlede rundt på vandet, spiste god picnic og jeg sluttede dagen af med den bedste jordbærmilkshake på en strandcafe. Skøn dag, kan dog se nu, at jeg burde have brugt lidt mere sunscreen på ryggen. avs..

I morgen starter endnu en ny uge, og jeg har rent faktisk tre jobs der venter mig. Mit sædvanlige nannyjob derefter arbejdet hos Elston Partnes efterfulgt af at skulle babysitte naboens 2 drenge. Det skal blive spændende dag! Jeg er forresten ved at stable et indlæg på benene til jer, det kommer til at bliv noget i stil med “min dag i billeder”

6 responses to “my SUNday

  1. Hvor ser det dog hyggeligt ud!

  2. Surrealistisk at se så sunny billeder, når det blæser og regner heroppe mod det høje nord. Men lækset ser det ud.

  3. Man kan næsten mærke varmen (NÆSTEN!) Pludselig går det op for mig, hvor meget jeg savner sol og varme! Det har regnet og været gråt i Luxembourg hele weekenden. Tror jeg må ind og kigge på nogle rejser til varme destinationer : )

    • Philosofie: Haha NÆSTEN … prøver at få varmen ud gennem skærmen og over til jer.. men det svært ;) Forstår jeg virkelig godt.. alt er bare mere overskueligt når solen skinner og man ikke har en tung sky over hovedet..

  4. Jeg savner min 3-månder lange rejse i Sydøstasien når jeg ser på de billeder!! Det ser fantastisk ud :)
    Og jeg glæder mig til det kommende indlæg om din dag i billeder :D

Skriv et svar

