er det sejt eller hvad

De her glattejern er overalt på toiletterne ved de bars og clubs jeg har været på..Det meget simpelt, du putter bare 10 dkr i, og vupti så kan du bruge det i 3 min. Er det lige sejt eller hvad? Hvorfor har vi ikke sådan et i Danmark, ens hår sidder jo aldrig som da man tog hjemmefra efter man på cykel i det danske vejr er blevet udsat for blæst, regn og vind! Og de af jer der kender mig,  sådan -for real real.. de ved, at jeg IKKE kan undvære mit glattejern! Haha, det burde egentlig være min opfindelse det her..

I dag har jeg  forresten også været nede og melde mig i fitness. Skal jo være bikiniklar til de >>>forhåbentlig snart <<< laaange gode solrige dage på stranden. Blev endnu engang positivt overrasket over den venlige kultur der er her.. Dengang jeg  gik i Fitnessdk var der ikke noget der hed, “Hvordan har du det idag?” “Glæder mig til at se dig igen Cathrine” “Godt at møde dig” “Hvor du en sej/modig pige” “Skal jeg holde din taske for dig?”  “Du må endelig bare komme ind på mit kontor hvis der er noget du vil spørge om” Hvis der var en der sagde det til mig i Fitnessdk vil jeg nok løbe skræmmende væk. Det sødeste vi siger er nok “Hej og Tak for i dag ” Men sådan er det slet ikke her, og alt er bare på en naturlig, venlig og normal måde. Jubiii.. kan slet ikke vente. Og så har de Zumba og boksning som hold (bonus)!

9 responses to “er det sejt eller hvad

  1. Ej hvor smart at de har opsat glattejern rundt omkring!

    Mht. Fitnessdk, nej så er der ikke meget venlighed der, nogle gange er man bare luft….

  2. det helt vildt mega smart! :D Nej du har helt ret :) hmm.. der kunne de godt lære noget fra her…

  3. Emilie Carlsen

    HAHA genialt og ja det ku ha været noget du ku ha opfundet ;) det må vi indføre herhjemme ! :) !! ej hvor nice de er så imødekommende, må gøre det lidt mere vanedannende ;) ! :)

  4. hehe hvor sejt – Hvad laver du i Australien?

  5. Emilie: Ja! virkelig… få det lige skaffet til jeg kommer hjem ;)
    Laura: Hvis du læser nogle tidligere indtryk får du nok et bedre indtryk af det.. men jeg bor hos en australsk familie og er au pair pige .. :)

  6. Jeps jeg har fulgt med, men blev bare forvirret af beskrivelserne af kontoret, som også virkede som om det var dit arbejde :-)

    • Hej Laura :-)
      Jeg arbejder både hos familien og inde på et kontor inde i byen.. Jeg er ved at få en “min dag” med billeder og det hele stablet på benene, så det nok lidt lettere at forstå :-)

  7. Hvor lyder det skønt! Det er altid dejligt at blive mødt med et smil og møde søde og rare mennesker. Lyder virkelig til at være et dejligt sted du er : )

  8. Ja især når man er så fremmed som man er, fordi det ikke er ens hjemland. Så er det en skøn fornemmelse at folk vil en noget godt :)

Skriv et svar

