Tirsdag

 

Blazer: Stella McCartney for target, Top Stella McCartney for target, Sko Nelly, Cluth Adorne, Bukser Miss Shop

7 responses to “Tirsdag

  1. Carla og Katie

    Hej tulle <3
    Carla og katie synes du ser pisse godt ud. kl er 2 i spanien og vi blir ved … :)

  2. Carla og Katie

    Carla og katie synes du er fucking lækker.. kl er 2 i spanien og vi blir ved..<3

  3. hvor i nice piger <3 Og elsker i går ind på bloggen kl. 02 om natten!

  4. Emilie Carlsen

    EIJ JA urte deu ser så godt ud!!! <3 virkelig!! og det hele ser virkelig sjovt og indbydende ud!! + så godt du opdaterer så ofte <3 love it!! AND you!!! <3
    -MILLE

  5. Blazeren er ser fantastisk ud!

  6. Hvor er du fin. og hvor er blazeren smuk!!

    Jeg bliver sgu godt nok nostalgisk af alle de aussie-billeder – var selv afsted et år efter min gymnasietid, det var dengang man ikke havde digi-kamera, så alle mine billeder derfra er på papir..Jeg tror, jeg havde 65 film med i min rygsæk + dem jeg havde sendt hjem med posten. crazy!

    • Ih tak :) Og ja blazeren er alle pengene værd! haha kan lige se det for mig.. ;) Er så glad for jeg har fået anskaffet mig et spejlrefleks og jeg bare kan have alle billederne på computeren..det gør virkelig nemt. Dog er der heller intet som gamle fotopapirbilleder hvor man kan sidde og bladre igennem i et album. :-) Hvor var du henne i Australien?

Skriv et svar

