casual monday

dagens outfit, som har været ret casual og behageligt.. Det skyldes måske at jeg var til Halloween fest hos naboen igår hvor jeg fik lidt hvidvin (deres hvidvin er SÅ god) og selvom de ikke går så meget op i det her i Australien som fx USA, var maden da til den helt store guldmedalje og alle var faktisk mere eller mindre klædt ud. Jeg tog en scream maske på, bagvendt ;) Så nemt kan det gøres..

Men sådan her har jeg set ud i dag og så håber jeg I får en dejlig mandag. 

 

Bukser H&M, bluse, Garden Collection H&M, Cowboyjakke H&M Sko Divided H&M, Taske Target, Solbriller Cotton On,  Armbånd Stella McCarney for Target

One response to “casual monday

  1. Super lækkert sæt! Ville ønske at det danske vejr var til den slags pålædning :)
    Og i øvrigt, lækkert med en note om hvor tøj/sko er fra :)

Skriv et svar

