billeder fra i sommers

sikke mange gode minder fra sommeren i DK. Sommeren jeg var ude og rejse 3 gange og endelig fik min længe ventede studenterhue.. Kan ikke vente til den næste danske sommer, hvor  en masse andre gode ting står mig i vente.. Og ..jeg helt sikkert også på roskilde! Jeg kan se at nogle læsere har forladt mig siden jeg er gået hen og blevet en aussie-blogger :( Det lidt ærgeligt, og skal nok gøre mit bedste for snart at poste lidt “dagens” osv igen.. De sidste uger er der bare sket så mange andre ting, og har ikke lige haft i hovedet at skulle huske at tage billeder af mit tøj. Wait for it – it will come, biiiithezz <3 Og til jer alle jer som stadig er her endnu, fortæl endelig hvis der er noget i syntes jeg kan gøre bedre, ris ros.. whatever, jeg vil nemlig blive rigtig glad for at vide hvad i godt kan lide, så derfor tøv ikke og fortæl mig hvad i bedst kan lide, selvom det er min blog og poster hvad JEG har lyst til, er det altid rart at vide hvad i syntes bedst eller ikke bedst om …

Love C

8 responses to “billeder fra i sommers

  1. Det kunne være rigtig fedft hvis du skrev hvor de ting du har på, er fra :) !
    Fx er jeg helt vildt med den “guld” skjorte med lommerne foran :)

  2. Enig i ovenstående :)

    Men jeg synes stadig det er en fantastisk blog :D

    • Hej piger :) Og tusind tak Ida :D Jeg vil helt klart huske at skrive hvor mit tøj af fra.. lige i det her tilfælde med alt den billedspam bliver det lidt for avanceret, så der må i endelig skrive hvad i kan lide, så kan jeg fortælle hvor det er fra.
      Ann Sofie: Jeg ved ikke helt hvad det er for en “guld skjorte” du tænker på?? :-)

  3. Jeg er så vild, så vild med din blog! Og denne sommer-outfit-montage er rigtig god inspiration i en grå tid.
    // http://milkdujour.blogspot.com

  4. ih tak Astrid! Det så rart at få at vide :-) Hehe ja det var det jeg tænkte ;) Så kan man drømme sig lidt hen til sommeren igen..

  5. Jeg er også rigtig glad for at læse din blog!! Synes du gør det super godt som du gør det nu :) Lidt flere dagens kunne da være meget rart, for du har jo en virkelig lækker stil. Ellers synes jeg bare det er spændende at følge med i dit Australien-liv :)
    Mvh Julie

  6. Jeg ELSKER din blog! Og synes faktisk den er blevet bedre her det sidste stykke tid! :) Jeg kunne faktisk godt tænkte mig at høre mere om, hvordan du har det, hvad du laver til hverdag dernede og lidt mere personlige ting, hvis du altså er ok med det :)

  7. til Julie og Dorthe Louise: Tusind tak. Det varmer virkelig! Og et styk dagens er lagt op idag ;) Så jeg vil forsætte som jeg gør nu og prøve at få lagt nogle dagens op. Kender i det jeg bare syntes det kunne være fedt at lægge nogle op hvor jeg bare var MEGA brun..haha.. det sker bare ikke for vejret er bare slet ikk så godt pt. øv.. det må vente lidt endu.. Og til Dorthe Louise.. Jeg vil rigtig gerne fortælle en masse om hvordan jeg har det – men noget af det kommer bare meget tæt på, og jeg ved, at der er nogle der læser bloggen som jeg ikke ønsker skal vide alt om hvordan jeg går og har det :/ Men jeg skal nok prøve at fortælle lidt mere :)

Skriv et svar

