Stella rocks

mmmh… Sushi.. Eller ja. Er faktisk slet ikke så meget for fiske-sushi, som jo egentlig er det normale sushi.. Dog er der her i Aussie-land heldigvis vildt mange varianter. Mine favoritter er Tuna/Avocada/Vegetarian/Chicken.. En stor rulle koster lige knap 12 kroner. Så det billig frokost. Ved siden af er min LARGE Chai Latte. Kendte ikke til Chai Latte før jeg prøvede det her. Det smager viiiildt godt.. Og er faktisk blevet så afhængig af det at manden i butikken også har fundet ud af det. Da jeg kom derind idag og det blev min tur kiggede han bare og smilede ” One Chai Latte, Large?” “YES please” høhø.. ved ikk engang om de har det i DK? Men hvis så PRØV det. køber tonsvis med hjem når jeg når dertil.. Når men.. det det hele faktisk handlede om det her indlæg var STELLA McCARTNEY.. SHE ROCKS.. nøøøj, kunne købe det hele.. Købte 3 ting.. Kan i gætte hvad jeg købte?

6 responses to “Stella rocks

  1. halløj halløj..
    nu er jeg i den (fantastiske) situation at jeg skal til australien mellem jul og nytår, og være der i en måneds tid, så tænkte på om du måske kunne anbefale nogle steder i brisbane eller nordfor, som bare er værd at se!
    (skal “bo” i sydney, men vi tager en flyver derfra og til brisbane, og så står den på roadtrip til whitsynday islands!) :b og regner med at have nogle dage i brisbane til at lure lidt rundt.. (:

  2. Det lyder bare så lækkert!
    vi har også chai herhjemme, det er efterhånden over det hele!! har også noget derhjemme, drikker det hver morgen!

  3. mia: Uhh, det var godt.. så behøver jeg måske ikk slæbe det hjem ;) JA det såå godt..
    Katharina: Det lyder dejligt.. Nu har jeg kun været her 3 uger, så har ikke så mange gode råd. Men hvis du vil i byen i Brisbane så prøv Fridays.. Syntes det var ret fedt og der er udsigt til den flotte bro der kendetegner Brisbane. I omegn er Noosa beach og 3 timers kørsel væk er Hervey Bay det også virkelig lækkert :-) Skal nok skrive hvis jeg komemr på mere :)

    Og lyder som en genial tur. GLÆD DIG !! :-)

  4. Man kan købe chailatte pulver i Irma til 59 kr.
    Varm vand eller mælk og et par skefulde pulver og så rører man og tadaa! det smager himmelsk!

  5. perfekt, tak skal du have! (:
    der er også lidt tid til jeg skal afsted! er bare meget rart at være forberedt! :D

Skriv et svar

