sry

for at have været dårlig til slet ikke at have lagt nogle outfit post ud endnu hernede fra. Sagen er den at jeg simpelthen ikke har nogen til at tage billederne og jeg er rimlig casual det meste af tiden, og ved ikke hvor inspirerende det er? MEN.. det skal nok blive bedre, og i morgen skal jeg op klokken 6 og kører mod target og Stella McCartney kl. 07!! Skal stå i kø sammen med Wendy (moren) det skal nok blive sjovt, og glæder mig til at vise jer hvad jeg får købt! Kryds fingre for dét jeg godt ville have er der!!

Af mangel på bedre får i et post som må være ca en måned gammel..

Skriv et svar

