“Do you know Russell Brand?”

En lille sjov historie mens i ser på billederne :)

Igår da jeg sad og nød mit nye favorit gossip-blad “Famous” kom der en kineser-dreng og satte sig en smule for tæt ved siden af mig, det lige skal siges der var massere af plads på statuen jeg sad ved. Glemmer ham dog hurtigt igen fordi jeg er så opslugt af al den sladder. Pludselig  efter ca 20 min udbryder han:

” Do you know Russel Brand?”

Mig: (kigger mærkeligt og lidt forskrækket op) “what??”

Dreng: “hæhæ, Do you know Russell Brand?”

Mig: (lidt akvavet) ” No, who is Russel Brand?”

Dreng: ” Well, I think he is in that magasin?”

Jeg siger sådan hmm, det ved jeg ikke..  jeg ved ikke hvem fanden han snakker om :-D !! Han griner af mig og siger jeg sikkert er fra skandinavien (hmm!?) Anyways jeg bladrer lidt i bladet og vi finder faktisk Russel Brand.. på side 2..han er jo Kate Perrys kæreste. LOL.. lidt skidt jeg ikke vidste det, og det syntes drengen tydeligvis også.. fordi han fortalte hvor SEJ og SJOV og COOl han syntes han var.. Og jeg var mere sådan.. “He is fucking UGLY”  (syntes i ikke også det???)

anyways… jeg sad lige ved nr. 2 billede..  og de her billeder er af den vej og park jeg går hver morgen på vej til arbejde og tilbage igen. Det er GANSKE smukt !

Og se lige her for hvor mange blade jeg allerede har anskaffet mig.. Bliver rigtig klog kan i nok se ..

til sidst.. Russell Brand – til jer der heller ik vidste han hed det

Skriv et svar

