okay det her er lidt zygt, men jeg savner faktisk rigtig meget alle mine sko jeg har efterladt hjemme i kolde DK. udover det – savner jeg virkelig også alt det bløde søde rare tøj jeg måtte efterlade fordi det ikke kunne være i kufferterne. Og jeg savner endnu mere min familie, msfam og mine venner. jeg savner rugbrød. (leverpostej WTF) lakrids og bland selv slik. min vinterjakke. at køre i højre side. ikke at blive spurgt “How are you” og være nødsaget til at sige ” I’m good thanks” selvom det ikke altid er sandheden.

One response to “okay det her er lidt zygt, men jeg savner faktisk rigtig meget alle mine sko jeg har efterladt hjemme i kolde DK. udover det – savner jeg virkelig også alt det bløde søde rare tøj jeg måtte efterlade fordi det ikke kunne være i kufferterne. Og jeg savner endnu mere min familie, msfam og mine venner. jeg savner rugbrød. (leverpostej WTF) lakrids og bland selv slik. min vinterjakke. at køre i højre side. ikke at blive spurgt “How are you” og være nødsaget til at sige ” I’m good thanks” selvom det ikke altid er sandheden.

  1. Jeg er også selv i australien, og savner godt nok også dansk slik!

Skriv et svar

