weekenden

 

pics from the weekend! mega sorry for ikke at have lavet nogen indlæg de seneste dage.. Var uden net i 2 dage og i fredags tog jeg på “roadtrip” mod Hervey bay som ligger 3/4 timers kørsel fra Brisbane.. Lørdag stod den på fødselsdag med lys, musik, god mad, fuldmåne og strand. Blev stiff, eller blev nødt til at drikke mig lidt i hegnet.. der var kun 4 unge og de sad over i et hjørne for sig selv, og jeg turde selvfølgelig ikke bare gå over til dem, så jeg drak mig det fuldeste jeg kunne og valgte at traske derover da jeg var på det højeste. Gad godt vide hvad de tænkte.. Heldivis var de rigtig søde og pigen og jeg klingede rigtig godt.. Hun har en masse venner i Brisbane hun vil introducere mig for – så noget fik jeg da ud af det !

2 responses to “weekenden

  1. ohh my looks so nice!!!!! send in more outfits please

  2. Det ser godt nok lækkert ud dernede!! Gid det var mig

Skriv et svar

