sunny

anden dag i træk solen har skinnet. jubii !!

I går fandt jeg også ud af hvor kraftig solen er! Lå MAX en time i en stol ude i haven uden solcreme, og havde seriøøøst fået farve da jeg kom ind. Så i dag har jeg bare gået rundt med matchende farve som en krebs ( flot! ) Lesson learned!! Jeg har været i Target idag.. Anede ikke helt hvad butikken var og hvad jeg kunne forvente.. men det sådan en slags billig H&M, tøj og sko, alt muligt agtig butik. Og der var faktisk ret ok ting at finde. Købte et ovesize guldarmbånd, en skuldertaske ( havde ikke taget noget med hjemmefra – dumt) og en hvid kjole, sådan en som Sarah Jessica Parker har på i sex and the city 2 filmen i starten..

Skriv et svar

