her den anden dag

Smukke Abbey der pryder forsiden på det australske Vogue, og det skulle selvfølgelig ikke gå min næse forbi.

Senere på dagen efter nogle timers slentren i byen blev jeg ringet op af Chris der fortalte de søgte hjælp i hans firma. Helt uforberedt og med nogle shoppingposer rigere måtte jeg træde op til noget jeg aldrig havde forestillet mig jeg skulle prøve. En kæmpe bygning med over 20 elevatorer. På vejen op mødte jeg den ene lille kontormus efter den anden, med knælang pencilskørt og hvid skjorte, glat stram hestehale og små guccibriller.

På kontoret hos Elston Partners bliver jeg vist ind i et møderum.. Og det var altså ikke sådan et lille et på 10 kvadratmeter og indelukket med en halvtom kaffekande! Udsigten var fænomental, der var et langt flot bord og rundt om flotte læderkontorstole. Hele vejen rundt var der kæmpe glasruder og man kunne se ud over de andre skyskrabere.. Anyways.. fik jobbet og har været der 3 gange nu. Det er MEGET simpelt det jeg skal lave, heldigvis, fordi de business-ord ham manden fyrede op for fattede jeg ikke en skid af! I fredags tog vi så videre og fik drinks.. Og mødte en mand som ejer de fleste bars i Brisbane, og han fortalte at jeg blot skulle finde den jeg ville arbejde på, også kunne han fikse noget. Det jo meget nice??

hurtigt billede på vej ned med elevatoren..

2 responses to “her den anden dag

  1. Wow hvor sejt! Må man spørge hvad du så laver på arbejdet? :)

    • haha ja selvfølgelig må du det ;) Jeg skal sortere i en masse kuverter.. De skal åbnes og sorteres, nogle scannes osv. Så det ikke så kompliceret, men meget sjovt at få lov at prøve at arbejde sådan et sted :)

Skriv et svar

