playing

Idag har været en rigtig stille dag.. Har faktisk sovet næsten hele dagen.. Men kan tilgengæld også mærke at min jetlag ikke er så slem mere! Vågnede kl. 4 i nat, og hvis jeg holder mig lidt længere oppe i dag kan det være jeg først vågner kl. 6? det ville nu alligevel være rart!

Har fulgt Sam til bussen for første gang idag, og også hentet ham.. Efter skole har han været inde og lege med naboen, og da han kom tilbage har jeg haft ham i bad.. høhø sikke en husmor jeg er blevet !

Men han er nu sød.. Han elsker at være på mit værelse, og spørger mig høfligt om ikke han må spille på min Ipod touch..

I morgen står den på en smule sol. forhåbentlig.

Tager ind til Brisbane city og vandrer rundt.. hvis vejret er til det, smutter jeg ned til South Bank lagoon og soler lidt! Har forresten slet ikke vist hvad jeg fik shoppet i weekenden. Det må jeg tage billeder af i morgen, lige nu er klokken 20.35 og jeg er ved at være lidt småtræt!

2 responses to “playing

  1. hvor ser han sød ud :) du har styr på den med børn lyder det til, lidt teknologisk legetøj så er der ofte stille ;)

  2. haha ja præcis.. det ret effektivt ;)

Skriv et svar

