inden afrejsen

Har nogle billeder fra sidste uge jeg helt har glemt at vise jer.. Rejste onsdag i sidste uge, og om tirsdagen holdte jeg en lille farvel-middag for pigerne.. Var lidt spændt på retten, fordi  det var en jeg fandt på nettet og jeg  er ikke en der ligefrem brilliere i et køkken. Dog blev resultatet hvis jeg selv skal sige det ret godt, og pigerne var  da også vilde med det.

retten bestod af kylling, feta, bacon i tern, persille, pasta (m. spinat) og grønne bønner. Dressingen var med en slags rødvinseddike og olivenolie.

Aften sluttede med god snak og chokoladekage og guf! Åh.. Savner det allerede.. Solen er dog ved at komme frem fra skyerne her i Brisbane.. endelig!

Skriv et svar

