the new home

warning.. det her kommer ikke ligefrem til at blive noget fashionable indlæg, og måske kommer der ikke så meget af det de næste dage heller.. I disse dage har den stået på alt muligt andet! Og jeg vil egentlig starte med at fortælle videre fra hvor jeg sluttede sidst, nemlig i Singapore lufthavn!

Siden hen er der sket en masse masse ting, og det har alt sammen været ret overvældende. De ca. 7 timer fra Singapore var en smule neder, kunne ikke sove pga tidsforskellen og endte selvfølgelig ved siden af en bollefed mand, som ud over at smaske og have forudbestilt ekstra mad (som han konstant sad og gumlede i sig) fyldte han så meget. Vi rørte seriøst ved hinanden hele turen, haha.. klamt. ej forstået på den måde at han var så bred at hans skuldre ramte over på mig. SUK !!! :( Anyways, da flyet endelig landede i Brisbane var jeg virkelig nervøs. Det var lidt der det gik op for mig det jeg har gang i – point of no return. Fik kufferterne forholdsvis hurtigt og security halløjet kom jeg da også forbi.. Nu ventede mødet med Wendy (moren i familien) !! OG, det gik heldigvis såå godt, hun genkendte mig med det samme da jeg kom ud, og gav mig et kæmpe knus.. Vi kørte hjem til huset og jeg tog lige et hurtigt bad i mit viiirkelig flotte badeværelse.. Bagefter stod den på frisk skåret frugt og Chai latte på verandaen.. Både lørdag og søndag har vi været ude og shoppe ( YES ) Wendy er totalt shopaholic -som jeg – så vi skal nok få en masse sjov! Josh og Sam,  som er børnene er søde og jeg får allerede godnatkys og kram.. Vejret har dog lige siden ankomst fredag INTET været at råbe hurra for, så den har stået på serier, dvd og indendørs hygge lige siden jeg kom.. Vi har lige været nede og leje en masse dvd’er, men jeg kunne nu bare godt bruge lidt sol..Kender i det?? Men alt er godt, og jeg er efterhånden ved at komme mig over mit jetlag. Det er dog stadig meget meget underligt lige pludselig at skulle være en del af en helt anden familie, det med at skulle tilpasse sig og finde en god rytme.. Men det skal nok komme..

Jeg har lige fået en besked fra Wendy som er på arbejde: ” Hi Cathrine. Hope you are having a good day and Sam is being a little angel for you. Let me know if you would like me to bring anything home for you.”

Jeg tror jeg vil tage lidt billeder af det hele i morgen, det efterhånden lang tid siden der er lagt nogle billeder ind på bloggen ;)

ps. klokken er 14.30 hos mig nu, så min mandag er allerede halvt overstået, mens jeres knap er startet.. høhø

4 responses to “the new home

  1. Det lyder rart og spændende!
    Og øv hvor ville jeg ønske kl. var 14.30 her i Danmark! Jeg sidder ved min morgenmad, og skal snart ud af døren. Og hold op hvor er her koldt! Puha… Hader mandage.

  2. MUSSSIII <3 det lyder så godt det hele, skriv snart… glæder mig til at høre fra dig!!! :)

  3. Katrine Storgaard Jensen

    Ej det lyder virkelig fedt mus!!<3 savner dig godt nok virkelig meget!
    tak for din mail

  4. Ditte: hehe ja mandage er altid lort ;) Håber du overlevede..

    Girls.. SAVNER JER!!

Skriv et svar

