fra Singapore

heeeeeeeeeeeeeej.. ja kan vidst ikke skjule min begejstring for lige at kunne komme paa nettet er ret stor!! Jeg staar lige pt ved en computer i Singapore lufthavn.Indtil videre er jeg heldigvis ikke loebet paa de store problemer.. ud over ting som at sidde ved siden af tyk mand  lugtende mand, glemme sin pung og vaelte kufferter foran stor flok.  Er ved godt mod selvom min afsked med familien og pigerne var noget saa slem :( Tror vi sagde farvel 3 gange og hver gang var det den helt store tudetur.. Gad virkelig godt vide hvad folk har taenkt ved security check-in. Var slet slet ikke faerdig med at snoefte og hulke, saa stod mutter alene og proevede at beherske mig. Efter check-in skulle jeg finde et toilet og det kunne ikke gaa hurtigt nok.. Kender i det hvor man bare lige skal graede faerdigt alene? Fik toerret kinderne, og saa tror jeg vist ogsaa jeg blev noedt til at stoppe!! Det gjorde jeg heldigvis ogsaa og har ikke haft nogle vilde emotional moments endnu. Naar man foerst staar paa egen haand bliver man jo ligesom noedt til at tage sig lidt sammen.. det var en lille quick update.. om 1 time skal jeg til gaten.. og om ca 11 timer staar jeg i Brisbane lufthavn.. jubiiii

2 responses to “fra Singapore

  1. nogle gange skal man bare græde… det bliver kun værre at holde det tilbage! men kan sagtens forstå at det er hårdt. får helt kuldegysninger ved tanken!

  2. ja man skal :( Men puha det var ikke rart!

Skriv et svar

