..

som i nok har bemærket har der ikke været den store aktivitet her på bloggen. Min opmærksomhed er et helt andet sted lige pt. og det kommer så også til udtryk her..

I dag har jeg været meget praktisk. Jeg har været i byen og købe gaver til børnene jeg skal ned til i Australien. Tænkte det skulle være en lille ting som var typisk dansk så har købt noget Lego. Har købt rosendahl kareffel til forældrene.. Det også typisk dansk, så det lidt sjovere.. Jeg har også fået købt en masse crap, såsom verdens klammeste nakkepude.. haha men hvad fanden, jeg skal jo sove og have min skønhedssøvn i flyet! I morgen har jeg inviteret pigerne til mad for sidste gang i denne omgang.. Den skal stå på pasta, feta, grønne bønner osv ovs.. skal nok blive en succes!

I weekenden var jeg til fødselsdag, og har lige 2 billeder.. ikke fordi de er super inspirerende, men 2 billeder er vel bedre end ingen.. ps. .. andre der bare heller ikke kan klare Hot’n sweet og fisherman shot? FY FOR FANDEN ! Hele lørdagen led jeg af de slemmeste tømmermænd..

One response to “..

  1. kan godt forstå du har fokus på noget andet.
    glæder mig til at høre om rejsen!!

Skriv et svar

