ord

jeg er ikke i det store blogger humør pt. men her kommer alligevel lidt..

Jeg er ved at gøre mig klar, skal på Sticks and Sushi her senere med en god ven. Jeg har været på arbejde i dag og haft min sidste dagvagt! (YES) Taz har lige været forbi og låne lidt tøj til imorgen. Vi skal nemlig til fødselsdag på Istedgade, og der er arrangeret “youtube-battle” tror først jeg er ved at fatte hvad det egentlig går ud på nu, efter virkelig lange forklaringer!! men men, det lyder virkelig til at blive griner. Man skal være sammen 2 og 2 og have et dj-holdnavn. Man skal derefter battle, med det hold der bliver udtrukket, om hvem der har den niceste sang. Sangen kommer til at køre på projektor? haha.. Den sang som får flest til at gå amok osv vinder, og sådan forsætter det! Ved godt hvilke sang jeg kunne tænke mig at spillllllllee.. men kan i lige se for jer at alle andre bare har dødsdømt den. åhhh

jeg har forresten også lagt alt tøjet ud på gulvet, eller det meste.. altså det tøj jeg skal have med til Australien! Det så mega underligt og kan virkelig få nedtur over det. vil bare godt afsted nu, det lidt pres at trække den længere. Går jo ikk hvis jeg begynder at fortryde det eventyr der venter mig!

2 responses to “ord

  1. Elsker din blog..

    Håber du fortsat vil blogge i Aussieland :)

  2. Tak cecilie.. rigtig dejligt at vide..det gør det bare så meget sjovere :-)
    Og det lover jeg. Men lige nu har jeg så mange ting i mit hovedet at bloggen bliver en smule nedprioteret. lover at komme igen!!

Skriv et svar

