SURPRISE

Som jeg skrev i lørdags, skulle jeg jo om aften til noget “wellness”.. Eller det troede jeg i hvertfald. Jeg fik at vide i bilen på vej derhen, at jeg skulle have bind for øjnene da vi kom til Amager fordi stedet vi skulle være lå i indre by, og at jeg ville kunne genkende stedet med det samme hvis jeg så det udefra, og det derfor ville ødelægge det hele. Den hoppede jeg selvfølgelig på, så jeg sad i bilen med bind for øjnene imens Katrine kørte. Jeg troede vi skulle ud og spise et lækkert sted og så bagefter noget wellness halløj. Katrine ville ikke sige noget som helst, og blev virkelig rastløs af ikke at kunne se en skid. Da vi endelig er ved stedet skal vi op med en elevator. Jeg når at tænke alt muligt og bliver overbevist om vi selvfølgelig skal spise i et tårn i Tivoli? WTF.. Nårh, men da vi kommer ud af elevatoren når jeg lige at sige ” Ej, tror jeg har højdeskræk”, hvorefter bindet bliver taget af og ca 40 venner står med balloner og sprut på min venindes tagterrase og råber SURPRIIISE.. 

det var seriøst det sygeste.. havde aldrig regnet med at skulle opleve at få sådan en surprise, og det kom virkelig som en… surprise.. Tror jeg rystede ½ time efter, og kunne slet ikk forstå at der var såå mange af mine venner! Der var folk jeg ikke havde set i over 2 år! vildt uvirkelig og overvældende at være omringet af alle ens venner, når man faktisk troede man skulle være alene med Katrine!

Her er lidt billeder. Læg lige mærke til mit face på 2 billede. fatter overhovedet ikke hvad der foregår ;)

på vej ud af elevatoren, og får sagt en masse upassende.. haha anede ikke lige at der stod så mennesker lige overfor mig.

Får taget båndet af

pigerne havde bagt de lækreste boller og chokoladekager <3

det var bare herre hyggeligt!! Og noget jeg bestemt aldrig have regnet med at prøve.. Har I prøvet det??

2 responses to “SURPRISE

  1. Jeg har fødselsdag juleaften. Meget upraktisk dag, når man skal holde fødselsdag etc.
    Meeeen, da jeg blev 18 år sidste jul, havde mine forældre og to af mine venner, samlet alle fra min familie, hele min klasse og alle mine venner, også folk som jeg ikke havde set i 100 år. Kl 9.00 da jeg troede min farmor og farfar ville komme åbnede jeg døren og så 100 mennesker (JA! 100 mennesker!) stå og synge fødselsdagssang for mig. Jeg var tudefærdig. Kunne slet ikke noget. Jeg rendte rundt i klipklapper og med morgenhår til hele fødselsdagen, men det var bestemt det værd.
    Det var den bedste fødselsdag i mit liv. Bliver stadig rørt og smiler over hele hovedet når jeg tænker tilbage på det. :-)
    – C.

  2. Christina: forstår jeg virkelig godt!!! Shit. Det lyder mega vildt.. Ej hvor fedt! Og så lige på juleaften :-) Forstår jeg virkelig godt du gør.. Det var virkelig også det vildeste, også bare fordi man slet ikke havde forventet det! Jeg vil heller aldrig glemme den dag!

Skriv et svar

