Monies øreringe vintage læderjakke converse acne tee

læderjakken bagfra- de detaljerede lapper fortjente lige et billede

lige nu er status at vi har tømmermænd og vi har lige har bagt de klaaaammeste boller! Igår var vi på en club der hed Chili. Man skal åbentbart være 25  år  alle steder i Malmø! mega pres, og dørmændende var NO MERCY. Dog endte vi med at få en virkelig nice aften alligevel, og fik lavede en masse gag.  Jeg har allerede en masse billeder klar, men tror jeg laver et langt indlæg med billeder fra turen en anden dag. Vi ligger som sagt og har tømmermænd og putter under dynen – planen er vi skal ned og kigge i byen efter lidt tøj og goodies. Omkring kl. 20 tager vi afsted herfra og tager tilbage til det danske land. Katrine har en “hemmelig” plan med mig i aften, så der er jeg underlagt hende. jeg glæder mig til at se hvad hun har fundet på!!

ses på grillen

3 responses to “

  1. For fed jakke!! hvor er den mon fra? :D

  2. Du bare for sej, synes virkelig din jakke og øreringene er flotte! ;) Hvornår kommer der flere billeder fra jeres tur?

    alt i alt virkelig fin blog, synes det er fedt at, den indeholder så mange forskellige ting! keep it up girl :D
    kh Marina

  3. Det er købt i Tjallamalla i Malmø :-)
    Og tusind tak Marina ;) Ligger billederne op løbende..

    loveeee

Skriv et svar

