gør klar

så drager vi snart over sundet. Lige nu spiller den her sang for fuld udblæsning! Jeg har lige lagt den smukkeste røde neglelak på både hænder og fødder og tror jeg tager min vintage læderjakke på som jeg slet ikk har fået brugt endnu!

Ønsker alle en super dejlig og festlig weekend! Regner med at lægge et dagens ind senere..

møøøøøøøøøs

2 responses to “gør klar

  1. Gud hvor bliver man glad af den sang! Man får helt lyst til at danse og holde weekende:)
    Mvh. Ditte
    /www.detdittes.blogspot.com

  2. Jeg er også helt vild med den sang. Har også hørt den på semi-repeat siden den var udens uundgåelige på P3.

    God tur!

Skriv et svar

