imoooooorgen

jeg vil meeeeget heller fortælle om i morgen end om dagen i dag! I morgen skal jeg nemlig til Malmø med Katrine!! Det var egentlig meningen det skulle være en rigtig pigetur med alle pigerne, men fordi det kun var den her weekend der var en mulighed,  da jeg jo snart rejser, endte det med ingen af de andre kunne :-( Så nu drager vi alene ud i verden, og det skal nok blive herre mega hyggeligt alligevel! Vi skal spise god mad og shoppe fredag og om aftenen tager vi i byen og sover der til lørdag!Lørdag er jeg i hendes varetægt, og det stikord jeg har fået er: wellness… Vi har også lavet outfits-liste til fredag shop: fredag byen: Lørdag chill: Lørdag aften + søndag. haha, men der er ikke noget værre end at have glemt noget! Og lige nu skal der brændes cd til bilen og nye gode sange til Ipod’en! Hvis i har nogle gode sange så slyng dem lige ud.. mangler lidt inspiration til noget nyt!!

6 responses to “imoooooorgen

  1. det lyder super hyggeligt :)

  2. Rigtig god tur.
    Cee Lo Green – Fuck you
    Den er god til en cruiser tur. :-)

  3. Lyder som en rigtigt hyggelig pige tur! glæder mig til at se dit tøj fra jeres weekend

  4. Jaaaaaaaaaaaaaaa glæder mig tul

  5. Nu ved jeg ikke hvilken type musik du er til, men her er nogle af dem jeg elsker :) (Den første skal lige høres nogle gange, før man synes den er god)

    Rune RK & Clara Sofie – Når tiden går baglæns.
    Electric Lady Lab – Me & You
    Leonora – La min stemme
    Remady – Give me a sign
    Drake – Find your love

    Håber nogle af dem kan bruges :)

Skriv et svar

