DAGENS

Sko:converse Jeans: Topshop Skjorte:Topshop Knit: Rabens Saloner

Har været inde og chille rundt i kbh i dag, og hvor har det dog været skønt vejr! Bukserne er “trompet” bukserne jeg bloggede om i sidste uge. Jeg fik dem i går med posten sammen med blandt andet skjorten! Syntes faktisk de ret fede og de super rare at have på.. hvad syntes I ?

Jeg har nogle gange lidt svært ved lige at vænne mig til dem fx. når jeg tilfældigt lige ser mig i spejlet, haha! Men hmmm.. Kender i det at de også er ret behagelige, så hvorfor ikk? (++++ de burde virke slankende, når de nu er vige forneden,  og det jo bonus)

4 responses to “DAGENS

  1. Not a big fan, desværre. (-:

  2. hehe det i orden ;) Godt med ærlig snak..

  3. Jeg sys det ser vildt cool ud :)

  4. Hvor ser du fin ud!
    Jeg synes bukserne er sindssygt fede – især farven ! :)

Skriv et svar

