I DID IT

I dag efter brunch på Strassen gik jeg lige over i Kyoto. And guess what!? De havde de nye minimarket wedges. De sidder fantastisk på fødderne og de virkelig smukke. Sig pænt hej til mine nye babies!

7 responses to “I DID IT

  1. De er helt FANTASTISKE!! Hvor meget gav du så for dem?

  2. Lucky, lucky you! Årh, hvor er jeg misundelig. Men hey, stort tillykke med dem. Glæder mig til at se dem i brug.
    // http://milkdujour.blogspot.com

  3. Utrolig misundelig. Hvis jeg havde pengene ville jeg sgu også gerne have et par.

    //Sufi
    Sufi’s World

Skriv et svar

