aftenen igår – i billeder

her er lige lidt dagens + fulde billeder fra starten af aftenen.

Da vi skulle hjem blev vi tilbudt halv pris i taxaen, hvis han kørte “sort”. Fulde og trætte sagde vi selvfølgelig ja. Taxamanden ville have os til at sætte os ned under sædet ( der hvor fødderne er) og det gjorde vi så. Jeg forstod ikke hvorfor  og troede egentlig bare det var fordi folk ikke måtte se os. Vi endte med helt fastklemt at falde i søvn. Der var  åbentbart censorer i sædet fandt jeg så ud af i dag, så det “logisk” nok var derfor han bad os om det. Jeg sov så tungt at jeg slet ikke opfattede, at han punkteret på motorvejen, og vågner  først ved at døren bliver åben og den klamme taxamand fortæller os vi skal ud og vi er der nu. Godt han rent faktisk ikke kørte til langtbortistan fordi jeg ville ikke have opfattet en skid.

4 responses to “aftenen igår – i billeder

  1. Er så vild med din indlæg! Hvor er de sorte bukser lædder bukser fra? I ser så godt ud begge to! vildt nok med taxaen! håber i kom godt hjem.

    ps. flot hår

  2. fede fede læderbukser. hvornår er de købt???

Skriv et svar

