13.09.10

jeg har overgivet mig til modemagasinerne i dag, og kører nu Cover og Costume på en omgang repeat. Man kan aldrig læse dem for mange gange, og der er altid noget man ikke får med i første omgang når man læser, er det ikke rigtigt?? Jeg har en breaker i dag efter jeg igår fik klaret 3x forskellig job. igår. Idag skal jeg også have færdiggjort min efterhånden lange liste med ting jeg skal have købt/ordnet inden jeg rejser..

god mandag xoxo C

4 responses to “13.09.10

  1. love the shorts

  2. Amazing hat! Love the whole look. Stripes and Thrifted finds are my favorite!!

    xx

    http://novembergrey.blogspot.com/

  3. Hvor er dine meget lækre lædershorts fra? :D

Skriv et svar

