FREDAGENS

** Vintage levi’s cowboyjakke  købt i Kongens klær, monies øringe & converse

sådan så jeg ud igår, da jeg var sammen med en person, der har været bare en smuuuule savnet! Håber i havde en god fredag. Nu står den på work, fra 14-22. Fedt. glæder mig til jeg ikke har en weekend vagt. vil snart partyyyy waartyy ..

7 responses to “FREDAGENS

  1. hvilket matriale er dine øreringe i ?

  2. hvad måtte du slippe for øreringene? overvejer selv at tage forbi solast..

  3. sejt! jeg cyklede forbi nu her, kan ikke finde det? kan det passe det er bragesgade 5? er det i en lejlighed?

  4. mener det var 10 c. Det er inde i gården. lige overfor nogle parkeringspladser.. det er vildt svært at finde.. men du skal ind i gården ret langt inde

  5. mange tak for dit hurtige svar! :) jeg prøver!

Skriv et svar

